اخباربازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Manor Lords + سیستم پیشنهادی برای PC

در این مطلب قصد داریم به حداقل سیستم مورد نیاز بازی Manor Lords و در ادامه سیستم پیشنهادی برای PC این بازی هم معرفی کنیم. بازی Manor Lords یکی از بازی‌های جدید استراتژیکه که به تازگی عرضه شده. این بازی از زمان انتشار توجه بسیاری از کاربران از جمله علاقمندان به بازی‌های استراتژیک رو به خودش جلب کرده. تا آخر این مقاله با بنچفا همراه باشید.

سیستم مورد نیاز بازی manor lords

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Manor Lords

Manor Lords یک ترکیب باشکوهه که بازی al la Cities Skylines و استراتژی نبرد قرون وسطایی رو شبیه به سری بازی‌های Total War با هم مخلوط کرده. با الهام از این شجره، جای تعجب نیست که در لیست علاقه مندی‌های طرفداران بازی‌های استراتژی در سراسر جهان قرار گرفته. بنابراین درسته، جدیدترین بازی Slavic Magic مطمئناً یک بازی محبوب خواهد بود، اما آیا شما با سیستم خودتون می‌تونید بازی Manor Lords رو اجرا کنید؟ خب، در ادامه به لیست قطعات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Manor Lords پرداختیم.

intel Core i5-4670 (quad-core) / AMD FX-Series FX-4350 (quad-core)CPU
 NVIDIA GeForce GTX 1050 (2 GB) / AMD Radeon™ RX-460 (4 GB)GPU
۸GB RAM
۱۶GB Storage
Windows 10 (64-bit)OS

سیستم پیشنهادی برای بازی Manor Lords برای تجربه بازی بهتر

سیستم مورد نیاز بازی manor lords

در ادامه قطعات سیستم پیشنهادی بازی Manot lords رو معرفی می‌کنیم. شما می‌تونید با استفاده از این قطعات از جمله پردازنده و کارت گرافیک بهتر، این بازی رو با کیفیت بهتری تجربه کنید.

CPU: Intel Core i5-7600 (quad-core) / AMD Ryzen 3 2200G (quad-core)CPU
NVIDIA GeForce GTX 1060 (6 GB) / AMD Radeon RX 580 (۸ GB)GPU
۱۲GB RAM
۱۶GBStorage
Windows 10 (64-bit)OS

اگر سیستم شما قطعات حداقل مورد نیاز سیستم ذکر شده در بالا رو نداشته باشه قطعا شما نمی‌تونید این بازی رو اجرا کنید. اما همونطور که مشخصه این قطعات خیلی قدیمی هستن و سیستم‌های جدید همه باید قادر باشن که به راحتی این بازی رو با کیفیت بالا اجرا کنن.

Manor Lords، شبیه بسیاری از بازی‌های ساخت و ساز/استراتژی بلادرنگ مانند Sim-City، Age of Empires و سری Anno، بیشتر از یک پردازنده گرافیکی قوی از یک CPU قوی بهره می‌برن. دلیل این امر اینه که این بازی‌ها بر پردازش و ردیابی بسیاری از داده‌ها در زمان واقعی متکی هستن و تأکید کمتری بر گرافیک فوق‌العاده فانتزی یا توانایی اجرا با نرخ فریم فوق‌العاده بالا هستن. به‌همین‌دلیل میشه گفت که بازی Manor Lords یک بازی پردازنده محوره.

سیستم مورد نیاز بازی manor lords

MANOR LORDS چه نوع بازی ای است؟

ما در ابتدای این مطلب به این موضوع اشاره کردیم، اما اگر از بازی‌های Cities: Skylines و سری Total War لذت بردید، احتمالاً از Manor Lords لذت خواهید برد. این بازی ترکیبی از استراتژی نبرد قرون وسطایی و شهرسازی به حساب میاد.

این یعنی که شما باید تاکتیکی فکر کنید. این طرز فکر برای فرماندهی ارتش‌ها برای پیروزی بر مهاجمانی که قصد تخریب شهر شما رو دارن و مدیریت منابع و مراقبت از مردم شما در زمان صلح اتفاق می‌افته. این یک بازی طولانی هم هست. بنابراین، می‌تونید انتظار داشته باشید که یک کمپین رو برای ماه‌ها ادامه بدید. به‌خصوص پس از اینکه به اندازه کافی توسط مهاجمان مستعمره شدید تا به اصول اولیه رسیدگی کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×